Nieuwsbrief:

HONDA  XL 750 TRANSALP - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
PEARL DEEP MUD GRAY
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Garantie: Anders
Referentienummer: E115284

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten van nieuwe motorfietsen zijn bij de prijs inbegrepen.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering en Bagster zadels.

= Bedrijfsinformatie =

Hemelvaartsdag van 12.00 tot 16.00 uur geopend.
Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Gear-Indicator, LED Knipperlichten, LED Verlichting, Navigatiesysteem, Rijmodi, TFT Dashbord, Traction control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion