Nieuwsbrief:

HONDA  VTR 1000 F FIRESTORM - 1999

Bouwjaar:
1999
Kleur:
Rood
Vermogen:
72 kW
Teller:
58.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw in de verkoop bij SW Motoren,

-Honda Vtr 1000F Firestorm
-1999
-58500km
-super nette motorfiets, komt van een echte liefhebber
-recent een beurt gehad, nieuwe banden, paar jaar geleden nieuwe carburateurs opgekomen.
-stalen remleidingen
-seatcover
-kleine knipperlichten
-donker ruitje
-2 sleutels aanwezig

€2150

-Let op, wij kunnen geen motoren vasthouden zonder aanbetaling. Zolang de motor nog niet op gereserveerd staat is deze nog beschikbaar.
-Whatsapp: 0611706712 
-Op afspraak geopend, 7 dagen per week, 24 uur per dag
-Financieren is mogelijk
-Inruil van uw motor is mogelijk
-Bezorging is mogelijk door heel Nederland, België, Duitsland etc.
-RDW erkend bedrijf
-www.sw-motoren.nl
-www.facebook.com/swmotoren
-www.instagram.com/swmotoren

Adres gegevens SW Motoren:

It Spyk 10E
9111HT, Birdaard
0611706712
Kvk nr:73505439

Met vriendelijke groet,
SW Motoren


Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
SW Motoren
It Spyk 10E
Burdaard
Plan de route
0611706712
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion