Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nette Honda VTR1000F Fire storm.
Bj:1998.
66577 km.
Incl. Beurt.
€1795,00.
slijtdelen in prima staat.
Inruil en financiering mogelijk.
Gratis maand verzekering.
Postma Motoren en Fietsen Warfhuizen.
Naast alle onderhoud van uw motorfiets, en in- en verkoop van motoren zijn wij hét vertrouwd adres in Noord Groningen voor voor onderhoud en reparatie aan uw fiets, e-bike, scooter of bromfiets.
Kijk ook op www.postmamotoreneenrum.nl voor meer informatie.
Postma Motoren en Fietsen is ook AJP motorcycle dealer en premium dealer van Avalon fietsen.
Bezorgen en ophalen van uw fiets of motorfiets? Vraag naar de mogelijkheden.
Openingstijden:
- Maandag gesloten
- Dinsdag tot en met vrijdag: 08:30 tot 17:30 uur.
- Zaterdag: 09:00 tot 17:00 uur.
- 's Avonds op afspraak.
Postma Motoren en Fietsen Warfhuizen
Molenweg 3b
9963PG Warfhuizen
06-24844667
postmamotoren@outlook.com
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt DOHC 90° v-twin |
Boring x slag | 98|66 |
Cilinder inhoud | 996 |
Comp. verhouding | 9.4:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | 48 mm slated flat-slide CV-type |
Ontsteking | |
Vermogen | 110|82|9.000 |
Max. koppel | 97|7.000 |
Koppeling | natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | dubbele 296 mm schijf, vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 220 mm schijf, éénzuigerremklauw |
Voorband | 120/70-17 |
Achterband | 180/55-17 |
Wielbasis | 1.430 |
Lengte | 2050 |
Breedte | 710 |
Hoogte | 1.155 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 192 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Bij mij kunt u terecht voor in- en verkoop van budget motoren, onderhoudswerkzaamheden en herstellingen aan fiets, bromfiets of motor. Complete revisies kunnen in overleg.
 | Warfhuizen, Groningen |
 | 0624844667 |
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken