Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 800 - 2014

3662 Km
Rood
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Unieke kans ! In nieuwstaat verkerende VFR 800 F met maar 3.662 km ! Deze originele Nederlandse motorfiets is afkomstig van de 1e eigenaar en is compleet met onderhoudsfacturen, tellerrapport en reservesleutel. Deze Honda is dit voorjaar nog voorzien van een nieuwe accu en de Bridgestone T32 banden zijn nog zo goed als nieuw. Op de foto is de VFR800F voorzien van de monoseat cover, maar ook de duoseat en bij behorende handgrepen zijn aanwezig.

Deze VFR800 F is voorzien van de volgende opties/accesoires:

- Handvatververwarming (de bediening is ingebouwd in het handvat).
- TomTom navigatiesysteem is er los bij.
- Optimate druppellader aansluiting.
- Monoseat cover.
- Duoseat + bijbehorende handgrepen zijn er los bij.
- Tankpad.
- Middenbok.
- ABS remsysteem.
- Traction Conrol.
- Led verlichting.
- Gear indicator.


Afleverbeurt en garantie is mogelijk tegen meerprijs.
 
  • Neem contact met ons op om een afspraak te maken, wij zijn op afspraak ook 's avonds en in het weekend beschikbaar. Wij zijn ook bereikbaar op Whatsapp.

    met vriendelijke groet,

    Straver Motoren
    De RDW erkende motorzaak in het groene hart van Nederland





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Straver Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion