Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 X DCT CROSSTOURER - 2012

Garantie: Ja
36339 Km
Zilver
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda VFR 1200 X. DCT

Bouwjaar 2012

km stand 36339

Zeer nette motor

3 delige originele kofferset. Comfort buddy met logo.. navigatie steun. Verstelbare kuipruit

deze motor heeft bjj ons een beurt gehad en staat helemaal klaar voor het nieuwe seizoen 

 
  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Otomoto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion