Nieuwsbrief:

HONDA  VF 750 C - 1994

Garantie: Nee
31788 Km
Rood
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
honda - vf-750-c
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Honda VF750C Magna uit 1994 is een krachtige en comfortabele motorfiets, die bekend staat om zijn soepele V4-motor en stijlvolle cruiser-uiterlijk. De Magna is een plezier om mee te rijden, zowel in de stad als op de snelweg, en biedt een goede balans tussen prestaties en comfort. We leveren deze motor af met en onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
handvaten, andere, Originele uitlaat, Uitlaat verchroomd, We leveren deze motor af met en onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion