Nieuwsbrief:

HONDA  ST 125 DAX - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
PEARL NEBULA RE
Vermogen:
3 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A1
Garantie:
Ja
honda - st-125-dax
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja

Alle elementen die hem zo perfect maakte toen hij verscheen aan het einde van de jaren 1960 - het compacte formaat, het toegankelijke motorblok en het lichte stuurgedrag - blijven ook vandaag nog aantrekkelijk.

Nieuw! Met 60 maanden fabrieksgarantie. Te koop bij Honda dealer Goedhart Motoren in Bodegraven.

Vraag naar de beschikbaarheid en levertijd bij onze verkoopafdeling.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

Goedhart Motoren is de grootste motorzaak van de Benelux met het meest uitgebreide aanbod nieuwe en gebruikte motoren. Naast het aanbod motoren is er volop ruimte voor inspiratie voor een nieuwe motoroutfit en motoraccessoires.

Goedhart Motoren is officieel motor-dealer van Aprilia, Ducati, Husqvarna, Honda, Kawasaki, Bimota, KTM, Moto-Guzzi, Suzuki, Triumph, Yamaha, CF Moto, Vespa en Piaggio.




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Aanbieder
Goedhart Motoren
Europaweg 1-D
Bodegraven
Plan de route
0172-650005
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion