 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt SOHC 1-cilinder. |
Boring x slag | 58 mm x 58 mm |
Cilinder inhoud | 153 cc |
Comp. verhouding | 11:1 |
Kleppen | SOHC |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie. |
Ontsteking | CDI met elektronische vervroeging. |
Vermogen | 16 pk / 11.6 kW bij 8.500 tpm |
Max. koppel | 14.2 Nm bij 7250 tpm |
Koppeling | Automaat |
Versnellingsbak | V-Matic |
Verhouding | |
Overbrenging | V riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 7.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Centraal ruggengraatframe; stalen buis. |
Vering voor | 33 mm telescoopvork, 89 mm veerweg. |
Vering achter | Swingarm met dubbele dempers, 83 mm veerweg. |
Remmen voor | 240 x 4 mm hydraulisch bediende schijf met gecombineerde 3-zuigerklauw en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 240 x 4 mm hydraulisch bediende schijf met enkele zuigerklauw, Combined brake, en sintermetalen remblokken. |
Voorband | 100/80-16 (50P) |
Achterband | 120/80-16 (60P) |
Wielbasis | 1335 mm |
Lengte | 2025 mm |
Breedte | 700 mm |
Hoogte | 1.230 mm |
Zithoogte | 785 mm |
Drooggewicht | 136 (rijklaar gewicht) kg |
Leverbare kleuren | Quasar Silver Metallic. Matt Cynos Gray Metallic / Black (Sport). Pearl Cool White. |
Beschrijving | Eenvoud. Uitgebalanceerd. Onbetwiste kwaliteit.

De kenmerken van een klassieker. De SH150i is op details geoptimaliseerd. Zo is bijvoorbeeld het comfort toegenomen dankzij de lagere zadelhoogte, de grotere ruimte voor de voeten en de sportieve ruit en is de koplampunit gewijzigd.

 |