Nieuwsbrief:

HONDA  NT 650 V DEAUVILLE - 1999

26587 Km
Rood
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Honda NT 650 V Deauville
Bouwjaar: 1999
Kilometerstand: 26587
Kleur: Rood
Kenteken: MZ-71-YF

In nette staat verkerende NT 650 Deauville met een lage km stand, afkomstig van eerste eigenaar! 
  • Motorhuis Zwolle is hét kloppend Ducati en BMW hart van Zwolle en wijde omstreken. In de werkplaats zijn alle nodige kennis, apparatuur en expertise in huis om uw motor in topconditie te houden. In de showroom vindt u een ruime selectie van de diverse modellen en wat we niet hebben staan zoeken we voor u op.


    Onze motoren vallen onder de marge regeling, tenzij anders vermeld. Neem een kijkje op onze website, niet alle motoren staan op Marktplaats.

    Motorhuis Zwolle onderscheidt zich door service, kwaliteit, betaalbaarheid en oog voor detail. Uw wensen staan centraal en we streven naar 100% tevredenheid. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent.

    (Gedeeltelijke) financiering van de aan te schaffen motor is mogelijk.

    Uw motor 30 dagen gratis All Risk verzekerd? Dat kan, vraag naar de mogelijkheden.

    Motorhuis Zwolle
    George Stephensonstraat 5
    8013 NL Zwolle
    038-460 8792

    Openingstijden:
    Maandag:    Gesloten
    Dinsdag       8.30 - 17.30
    Woensdag   8.30 - 17.30
    Donderdag  8.30 - 17.30
    Vrijdag         8.30 - 17.30
    Zaterdag      8.30 - 16.30
    Zondag        Gesloten
     
  • Proefrit maken?
    Wij zorgen er voor dat de motoren die we aanbieden in een mooie gepoetste staat zijn. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.

    Voor alle aanbiedingen geldt: prijswijzigingen voorbehouden en zo lang de voorraad strekt. Er is pas sprake van verkoop als de (aan-)betaling is gedaan.

  • Aangepaste openingstijden rond kerst en oud & nieuw:
    Dinsdag 24 december 8.30 - 15.00
    Woensdag 25 december gesloten
    Donderdag 26 december gesloten
    Dinsdag 31 december gesloten
    Woensdag 1 januari gesloten

    Vanaf donderdag 2 januari gelden weer de reguliere openingstijden. Fijne dagen!


     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Zwolle
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion