Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X ABS - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Zwart
Vermogen:
40 kW
Teller:
21.712 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
HONDA NC750X   NC750  NC 750 X 
Bouwjaar 2019 

21712 Km en goed onderhouden
750cc en 2 Cilinder met leuk koppel en super zuinig in verbruik.
Hoge relaxe zithouding en perfecy voor lange tourrit of woonwerk.
Vol optie's zoals
Abs
Valbeugel
Dagrijlampen
Tractiecontrol  en instelbaar
Topkoffer
Handvatverwarming
Midddenbok
Handkappen
Zijkoffersteun  geen koffers
USB Aansluiting 12 volt
Gewoon een leuke allroad met een stoer uitstralling door de mat zwarte kleur.
Deze NC750X staat in Didam en is naar telefonische afspraak te bekijken.
Vaste prijs 6750 Euro
Tel nr 0622236308

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Hunen Motoren
Lange Klauwenhof 13
Didam
Plan de route
0622236308
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion