Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X ABS - 2017

Garantie: Nee
19784 Km
GRIJS
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2017

Welkom bij Selling Motorbikes!
Wat je ook zoekt voor jezelf of jouw motor, al vier generaties lang - sinds 1946 - ben je bij de familie Selling aan het juiste adres. Bij ons kun je terecht voor nieuwe en gebruikte motoren en scooters, schadeherstel (FOCWA erkend), onderhoud & reparatie (BOVAG erkend), winterstalling en meer. Graag tot ziens bij ons in de showroom.

Elke occasion die wij aanbieden wordt volgens de BOVAG richtlijnen afgeleverd en voorzien van de daarbij passende garantie. Wij ruilen graag uw huidige motorfiets in! Neem contact op en laat u vrijblijvend informeren of adviseren door een van onze medewerkers.

Selling Motorbikes
Spaklerweg 91
1114 AE, Amsterdam-Duivendrecht
020 - 465 6667
sales@sellingmotorbikes.nl
Vind ons op Facebook en Instagram.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Selling Motorbikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion