Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 S / ABS - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
ZWART BLAUW
Vermogen:
40 kW
Teller:
20.883 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2018
Garantie: Afl pakket meerprijs

Deze Honda MC 750 S met ABS heeft een lage zithoogte, waardoor de motor ook geschikt is voor de kleinere bereider. Zijn lage brandstofverbruik, opbergvak, middenbok en lage onderhoudskosten maken dit een ideale motor.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoPort Veldhoven
De Run 5202
Veldhoven
Plan de route
040-2012542
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion