Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 X - 2013

Garantie: Nee
36228 Km
Zwart
honda - nc-700-x
honda - nc-700-x
honda - nc-700-x
honda - nc-700-x
honda - nc-700-x
honda - nc-700-x
honda - nc-700-x
honda - nc-700-x
honda - nc-700-x
honda - nc-700-x
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
te koop een populaire alles kunner de NC700X

* Bj 09-2013
* 36.288km
* ABS 
* 700cc parrallel twin , 35KW en zuinig
* Mooie kleurstelling voor dit model zwart metallic
* Hoog givi windscherm
* Stuur verhogers
* Garmin navigatie incl. toebehoren
* Schakel indicator, zie je in welke versnelling je zit  erg handig
* Dubbele USB aansluiting
* Staat op 2 perfecte banden recent geplaats
* Accu vorig jaar nieuw geplaatst
* 3dkm terug nog onderhoud gehad dus meteen rijden , kettingset en remmerij ook OK
* Incl boekje , stukje onderhouds geschiedenis ( fac. laatste beurt aanwezig ) boordgereedschap
* Prijs 4499€ en inruil ook nog mogelijk
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion