Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 X DCT - 2013

Garantie: Nee
39808 Km
Wit
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda NC 700 X in de Automaat uitvoering.

Super zuinige motorfiets met handige opbergvak.

Achterband is net nieuw maar ook voor is deze nog top.

Voorzien van een set Givi zijkoffers , handkappen , hoge en lage ruit, valbeugels met extra lampen erop.

Motor net binnen nog niet gepoest maar door vele vraag en drukte vast op de site gezet.




 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Automaat, Dual combined remsysteem, garantie, Handkappen, Kofferset, Optioneel: 6 maanden extra garantie voor 250 euro bij deze motor, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, valbeugels, Verhoogde ruit, Windscherm, zijkofferrek, Net bij ons binnen nog niet gepoetst maar door vele vraag en drukte vast op de site gezet.

NC 700 X in de Automaat uitvoering zeer compleet uitgerust.

Voorzien van een 3 delige kofferset, zijkoffers origineel van Honda( daardoor word de achterkant minder breed) valbeugels met extra lampen, hoge en lage ruit en een set handkappen.

Net voorzien van een nieuwe achterband maar ook voor is deze nog top.

Foto's van de motor gaan nog volgen.



 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion