Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Honda GL 1800 Goldwing met een KM stand van 80177 mijl die vanaf 2009 hier altijd in onderhoud is geweest met dus de facturen aanwezig.
Banden zijn van: voor 11-2016 Dot
achter 27-2017 Dot
Het betreft hier een meeneemprijs zonder garantie.
- Goldwingspecialist van Limburg
- Gunstige financiering mogelijk
- Op maandag gesloten!
- We houden ons voornamelijk bezig met onderhoud ,reparaties, onderdelen, schade-taxatie en -reparatie aan alle Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, BMW en Triumph.
- Voor eventuele vragen kunt u altijd mailen naar info@hensmotoren.nl
- Voor eventuele vragen via de whats app
06-28172858
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 6-cilinder boxer, 4-takt |
Boring x slag | 74 mm x 74 mm |
Cilinder inhoud | 1,832 cc |
Comp. verhouding | 9,8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 119,2 pk / 87 kW bij 5,500 tpm |
Max. koppel | 167 Nm bij 4,000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Dubbele schijf |
Remmen achter | Enkele schijf |
Voorband | 130/70-R18 63H |
Achterband | 180/60-R16 74H |
Wielbasis | 1,690 mm |
Lengte | 2,635 mm |
Breedte | 945 mm |
Hoogte | 1,455 mm |
Zithoogte | 740 mm |
Drooggewicht | 363 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
- Reparatie
- Onderhoud
- Revisie
- Onderdelen
- Accessoires
- Ophaalservice
- Zadelbekleding
- Schade/Expertise/Herstel
- Alarminbouw SCM gecertificeerd
- RVS remleidingen
- Verkoopbemiddeling
- Helmen
- Bandenservice
- Verkoop gebruikte motoren
 |
Hens Motoren |
|
Voltaweg 4
Maasbree
Plan de route
|
 |
077-3828458
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken