Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1800 GOLDWING C-ABS - 2012

59414 Mls
ROOD METALLIC
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Aangeboden:

Mooie Goldwing 1800 met o.a.:

Hand en buddy verwarming
Dubbele antenne
Chroom details

Meerdere foto`s van betere kwaliteit op www.brinkmanmotoren.nl

* Inruilen van uw huidige motor is mogelijk.

* Het is mogelijk de motorfiets te financieren (www.numotorrijden.nl)

* Het is mogelijk de motorfiets de eerste 10 dagen gratis All Risk te verzekeren! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen.

* Bezorgen door heel Nederland mogelijk.

Interesse of vragen over de motor of wilt u de motor graag komen bezichtigen?  Aarzel niet en bel of stuur even een berichtje voor een afspraak of meer informatie.
Ook `s avonds of in het weekend.

Met vriendelijke groet,

Gerrie Brinkman

Brinkman Motoren
Dr. Larijweg 167a
7961 NV Ruinerwold
Tel 0653904214
info@brinkmanmotoren.nl
www.brinkmanmotoren.nl
  
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Dual Combined Brake System




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brinkman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion