Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 250 - 2024

Garantie: Nee
24 Uur
Rood
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda CRF 250 2024 – Zo goed als nieuw – Slechts 24 uur gelopen!



Prijs: €6.450 (marge, geen btw)
Staat: Zo goed als nieuw
Urenstand: 24 uur
Bouwjaar: 2024


Beschrijving:
Te koop aangeboden: een Honda CRF 250 2024, nieuw geleverd aan de klant en nu weer terug in de verkoop. De motor heeft slechts 24 uur gelopen en verkeert in uitstekende staat, praktisch als nieuw.

Bij aflevering krijgt de motor:
 Nieuwe wielen
 Nieuwe olie
 Nieuw Twin Air luchtfilter
 Originele Honda instructieboekjes
 Originele handvatten en ketting worden meegeleverd


Perfect onderhouden en nooit zwaar belast. Geen zandbanen, enkel lichte inzet. Dé kans om een bijna nieuwe 2024 CRF 250 te kopen voor een scherpe prijs!


Prijs is marge – geen btw van toepassing.


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion