Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 250 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
EXTREME RED
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De MX2-competitie is moordend. De nieuwe CRF250R is midden in het strijdtoneel te vinden. Voor 2025 wordt die gelanceerd met precies dezelfde chassisupgrades - en zijn afkomst als MXGP-kampioen - als de CRF450R, voor stabiliteit en controle in bochten aan hoge snelheden. De motor biedt nog meer middelhoog vermogen en is nu voorzien van Honda Selectable Torque Control (HSTC) voor maximale tractie op het achterwiel, klaar om elke race te winnen. Nieuwe kunststof onderdelen stralen pure race-agressie uit. Ben je klaar voor de CRF250R, dan ben je klaar om een podiumplaats te veroveren.

https://www.honda.nl/motorcycles/range/off-road/crf250r/overview.html

Honda 2025 modellen zijn nu leverbaar bij Mulders Motorcycles!

CRF50F € 2190
CRF110F € 2850
CRF125FBP € 3350
CRF250R € 9699
CRF450R € 10499

CRF250RWE € 11599
CRF450RWE € 12899

Bel of mail voor meer informatie en inruil voorstellen. 0598-614506 verkoop@muldersmotorcycles.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion