Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1000 L AFRICA TWIN - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
Tricolore
Vermogen:
70 kW
Teller:
20.799 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 12 maanden
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In TOPSTAAT verkerende Honda CRF 1000 L Africa Twin in de prachtige Tricolore kleurstelling! Dit betreft het schakel model. 

De Honda is voorzien van:
  • ABS syteem (instelbaar)
  • Traction Control
  • SW-Motech valbeugels
  • Daytona Handvatverwarming
  • Handkappen
  • Voorbereiding voor kofferset
  • Radiator beschermers
  • Middenbok standaartd
  • Gear indicator
  • Garmin nivigatiesysteem voorbereiding
  • Skitplate
  • Voorvering instelbaar
  • Achterveer instelbaar
  • H.I.S.S.
  • In hoogte verstelbaar zadel
  • Spaakvelgen
  • 12V aansluiting
  • 2 sleutels aanwezig + codekaartje aanwezig
  • Alle boekjes + volledige onderhoudshistorie aanwezig
De Honda CRF 1000 L Africa Twin is een avonturenmotor die bekend staat om zijn robuuste ontwerp, geavanceerde technologie en uitstekende prestaties, zowel op de weg als off-road. Deze motorfiets is een eerbetoon aan de legendarische Africa Twin-serie, die sinds de jaren 80 avonturiers over de hele wereld inspireert.

De Honda wordt afgeleverd met:
- Onderhoudsbeurt 
- 1 maand gratis verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl
- Prijs betreft meeneemprijs zonder garantie. Keuze uit 3 garantiepakketten tegen een kleine meerprijs mogelijk:
3 maanden garantie €295,-
6 maanden garantie €495,-
12 maanden garantie €895,-

De Honda komt uit 2017 en heeft 20.799 km gereden. De motor verkeert in een zeer nette staat!

De specialiteiten van T.D.K. Exclusive:

- Financiering mogelijk!
- Bezorging mogelijk!
- Inruil mogelijk!
- Géén onverwachte afleverkosten.
- Wij kunnen het voertuig voor u ter plekke tenaamstellen/vrijwaren.
- Bezichtiging, bij serieuze interesse tot koop, in de avonduren ook mogelijk!

Bekijk ook onze andere advertenties voor de actuele voorraad van onze motoren.

Gelieve een afspraak te maken voor bezichtiging.

Volg ons ook op Instagram
T.D.K. Exclusive

RDW Erkend

Trefwoorden: Honda NC 750 X NC 700 S CB 500 CRF Africa twin 1100 L DCT VFR 1200 Crosstourer ABS SA XA Hornet 600 CB 650 F CBF X adv CBR 1000 800 honda crf 1000 Africa Twin
Opties en Accessoires:
ABS syteem (instelbaar)
Traction Control
SW-Motech valbeugels
Daytona Handvatverwarming
Handkappen
Voorbereiding voor kofferset
Radiator beschermers
Middenbok standaartd
Gear indicator
Garmin nivigatiesysteem voorbereiding
Skitplate
Voorvering instelbaar
Achterveer instelbaar
H.I.S.S.
In hoogte verstelbaar zadel
Spaakvelgen
12V aansluiting
2 sleutels aanwezig + codekaartje aanwezig
Alle boekjes + volledige onderhoudshistorie aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
T.D.K. Exclusive
Pallasstraat 42
Tilburg
Plan de route
0617684975
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion