Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 600 RR - 2007

35747 Km
ZWART/WIT
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2007

mooie sportieve cbr600 rr
met laser uitlaten voor een stoerdere sound
en een donkere kuipruit.
  • Welkom bij Kobo Motoren – Dé specialist in KTM, Moto Morini én topkwaliteit occasions van alle merken!
    Bij Kobo Motoren vind je een ruim aanbod aan nieuwe motoren van KTM en Moto Morini, én zorgvuldig geselecteerde occasions van alle bekende merken. Elke motor wordt grondig nagekeken en rijklaar afgeleverd.

    - Afleverbeurt & garantie: €250,- 
    - Inruil van je huidige motor is mogelijk
    - Bezorging door heel Nederland voor slechts €150
    - 10 dagen gratis verzekering mogelijk
    - Financiering mogelijk via NU Motorrijden
    - Proefrit op afspraak

    Heb je vragen of wil je deze motor in het echt bekijken? Neem gerust contact met ons op – we helpen je graag op weg naar jouw volgende motoravontuur!

    Neem gerust contact met ons op:
    0512-542142 of 06-50851728
    verkoop@kobomotoren.nl

    Kobo Motoren – Passie voor motoren, verstand van service.
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kobo Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gietwiel" betekent: Gegoten wiel. Gietwielen worden sedert de jaren tachtig op grote schaal standaard op nieuwe motorfietsen gemonteerd. Het idee om een wiel te gieten uit een legering van licht metaal (zoals aluminium, magnesium en titanium) is niet nieuw. De exotische Böhmerland uit 1923 was al uitgerust met gegoten aluminium wielen. De voordelen van lichtmetalen gietwielen zijn gewichtsbesparing en de afwezigheid van de noodzaak om de spaken na te stellen, zoals bij conventionele spaakwielen nodig is. Daarentegen veren gespaakte wielen enigszins en is reparatie eenvoudiger en minder kostbaar. Een gietwiel heeft de neiging te barsten bij een hevige belasting, bijvoorbeeld het stoten tegen een stoeprand, en moet dan in zijn geheel worden vervangen, wat kostbaar kan zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion