Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 600 F - 2000

Bouwjaar:
2000
Kleur:
Rood/blauw
Vermogen:
78 kW
Teller:
63.647 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ongelofelijk hoe mooi een motor van 25 jaar oud nog kan zijn.

Deze CBR600F is nog zo fris dat je bijna zou denken dat hij nog maar net uit de fabriek is gerold.


Maar hij heeft er toch al ruim 60dkm op zitten.
Nou wil dit niet zo veel zeggen voor een CBR600F, hier kan nog gemakkelijk 50dkm bij en misschien daarna nog wel eens 50dkm.
Dus nog heel wat mooie kilometers in het vooruitzicht met deze prachtige Honda.

Deze motor is echt helemaal origineel op de witte velgen na.
Dit vereist wel wat poetswerk maar dan staat hij er ook prachtig bij.


Standaard voorzien van een middenbok wat erg handig is met de velgen poetsen maar ook met de ketting smeren en stellen.

Prachtige motor voor nog heel erg veel rijplezier en veel bekijks dankzij de opvallende kleurstelling!

3 of zelfs 6 maanden garantie behoort tot de mogelijkheden. (vraag naar de voorwaarden)


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Lemar Motoren
Stationsweg 120-J
Oostrum (Venray)
Plan de route
0478-501669
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion