Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 600 F - 1994

Bouwjaar:
1994
Kleur:
.
Vermogen:
80 kW
Teller:
25.014 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

HONDA CBR 600 F - 1994


- Kenteken: MD-DB-95
- Merk: Honda
- Model: Sport
- Tellerstand: 25014 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1994
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 599 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 80 kW / 109pk
- Ledig gewicht: 170 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Zeer mooie en volledig originele CBR 600 F in mooie kleurstelling voor de liefhebber, 17 jaar geleden door ons geleverd en erg weinig mee gereden, brandstofsysteem moet gereinigd worden, prijs is vast "zo mee"



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Frans Bleeker Motoren en Auto s
De Alde Mar 7
Dronrijp
Plan de route
0517-233400
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion