Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 1000 RR FIREBLADE - 2007

Garantie: Nee
22647 Km
Repsol Edition
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
HONDA CBR 1000 RR SC57 REPSOL ED.

In deze advertentie wil ik u graag een originele CBR 1000 RR Repsol edition aanbieden. De motor is nog in een hele mooie staat van dienst en technisch 100% in orde. De Fireblade is extra voorzien van de sponsor decal/sticker kit op het kuipwerk aan de onderzijde. Verder heeft hij nog de volgende up-grades.

Arrow einddemper met E-keur icm met bijgeleverde DB killer.
RG korte kentekenplaathouder.
Led knipperlichten voor en achter icm met relais voor standaard knipperen.

Healtech gear indicator.
Carbon beschermcovers motorblok.
OEM Dual seatcover.


Verder heeft de motor een complete check-up gehad door JW Superbikes waarbij het volgende is vervangen en gecontroleerd.

Motul 7100 Synt. Ester olie.
OEM Honda olie filter.
NGK iridium bougies.

Motul koelvloeistof. 
K&N luchtfilter geserviced.


Verder zijn de voorband, achterband, ketting/tandwielen en remblokken nog geen 200 km gebruikt.

Heeft u nog vragen dan kunt u mij bereiken via de whats-app, mail of even bellen.

Met sportieve motor groet,

Jochem 



 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JW SuperBikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1967 - In de jaren zestig vond er heel weinig ontwikkeling plaats. Er werden vier modellen geïntroduceerd (de R 50/2, de R 50 S, de R 60/2 en de R 69 S), die het hele decennium in productie bleven. BMW concentreerde zich in de jaren zestig op de productie van auto's en twijfelde zelfs aan het verdere nut van de productie van motorfietsen. De motorfietsproductie verhuisde in november 1966 naar een fabriek in Berlin-Spandau. In 1967 werd de productie zelfs stilgelegd en alle sportactiviteiten werden gestaakt. Pas met de geheel vernieuwde /5-serie uit 1969 kwam er een kentering, ook in de verkoopcijfers. Dit waren in elk geval veel vlotter gelijnde modellen
© 2000 - 2024 Motoroccasion