Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Motor is werkelijk nieuwstaat met abs, rijmodi en 35 kw op kenteken.
Referentienummer: 5296
Welkom bij Doornekamp Motorsport in Hoevelaken !
Met ruim 400 motorfietsen in onze collectie vindt u precies de motor die bij u past. Daarnaast beschikken wij over een moderne werkplaats met vakkundige monteurs, uitgebreide collectie verhuurmotoren, accessoires, Quick fit service en uitgebreide financieringsmoelijkheden. Onze volledige collectie motorfietsen kunt u terugvinden op onze website, www.doornekampmotorsport.nl
Wij leveren de motorfiets af met:
- 12 maanden garantie
- Servicebeurt en aflevercontrole
(Slijtage delen worden gecontroleerd en indien nodig vervangen!)
- 2 Sleutels
- Garantie en service boekje
- Tenaamstelling / vrijwaring
- Gratis 10 dagen allrisk verzekering
- Gratis Check einde garantie
- Vandaag kopen is vandaag rijden
Wij rekenen daarvoor 249,- euro afleverkosten.
Inbegrepen op Via Bovag.
LET OP !!! WIJ GEVEN 500 EURO KORTING ZONDER INRUIL.
OP ZOEK NAAR EEN LEUKE BAAN??? WIJ ZOEKEN NOG EEN VERKOPER. CHECK ONZE VACATURES.
Als u interesse heeft om een motor te bekijken kan u het beste bellen voordat u wegrijd om teleurstelling te voorkomen. Wij houden namelijk geen motoren vast. Proefrijden is altijd mogelijk, zonder afspraak , met droog weer, vandaag kopen is vandaag rijden.
Financieringen, wij werken samen met Motordreams en Numotorrijden.
U kunt ons bereiken via:
- Telefoon : 0332534425
- Whatsapp: 0619000666
- Email: info@doornekampmotorsport.nl
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde OHC viertakt parallel tweecilinder met 270° krukas en unicam, 8 kleppen |
Boring x slag | 87|63.5 |
Cilinder inhoud | 755 |
Comp. verhouding | 11.0;1 |
Kleppen | 8 kleppen |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | |67|9500 |
Max. koppel | 74|7000 |
Koppeling | Natte multiplaatskoppeling, assist/slipper |
Versnellingsbak | 6 VERSNELLINGEN |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15.2 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen diamant |
Vering voor | Showa 41 mm SFF-BP USD, 130 mm veerweg |
Vering achter | Monoschock schokdemper, Pro-link swingarm, 150 mm veerweg |
Remmen voor | Dubbele remschijf 296 mm x 4mm met Nissin radiaal gemonteerde vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | Enkele remschijf 240 mm x 5 mm met eenzuigerremklauw |
Voorband | 120/70ZR-17 |
Achterband | 160/60ZR-17 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 795 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Graphite black,Pearl Glare White,Matte Irridium Grey,Matte Goldfinch Yellow |
Beschrijving | Schud De Korf Wakker
Vergeet het verwachte. Het is tijd voor een nieuwe generatie die de boel op zijn kop zet. Aftrappen doen we met een
nagelnieuw motorblok dat een nieuwe norm in zijn klasse zet qua vermogen. Tel daar een lichtgewicht
chassis bij op dat perfect geslepen is op sportief rijden, strak gewikkeld in verbluffend knappe streetfighter-stijl en de
nieuwe CB750 Hornet is klaar voor de lancering. Niets komt ook maar in de buurt.
Er zoemt wat rond de CB750 Hornet. De geruchten gaan allemaal over de vermogen-tot-gewichtsverhouding. Een geheel nieuwe paralleltwin met opgepompte vortex die de inlaatefficiëntie verbetert en de supersportcilindertechnologie die de wrijving vermindert. Met een piekvermogen van 67,5 kW en een koppel van 75 Nm staat het nieuwe blok garant voor een erg krachtig middenklasse en een opwindende rush doorheen de toeren. Het voelt en klinkt ook geweldig, met erg veel kracht onderin en een opwindende uitlaatnoot erbovenop. Zon krachtige motor in een dergelijk lichtgewicht chassis, betekent dat je maar een ding hoeft te doen. Schrapzetten en genieten. |
Doornekamp Motorsport is een bedrijf waarin de familie Doornekamp al twintig jaar met grote passie voor en met kennis van motoren werkzaam is. In onze motorzaak, gevestigd in Hoevelaken, bieden wij:
Ruim 300 perfect geselecteerde occasions op voorraad
Professionele werkplaats met gedreven en vakbekwame monteurs
Schadeafhandelingen (eventueel met leenmotor.
6 dagen per week open
Lid Bovag motorbedrijven
Ruime keus in kleding, helmen, sloten en accessoires in onze winkel
Ruime sortering 35 kw motoren
Zeer gunstige financieringsmogelijkheden
Eerlijke en vriendelijke service
Alle grote merken aanwezig van toer tot sport, en van naked tot allroad
Motorverhuur en winterstalling
Vandaag kopen is vandaag rijden (op afspraak).
| Hoevelaken, Gelderland |
| 033-2534425 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken