Nieuwsbrief:

HONDA  CB 600 F HORNET ABS - 2009

€ 4.950,- € 5.250,-
Garantie: Nee
24046 Km
GRIJS METALLIC
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Honda CB 600 F Hornet ABS


- Kenteken: 16-MD-PT
- Merk: Honda
- Model: Tour
- Tellerstand: 24046 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2009
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: grijs Metallic
- Motorinhoud: 599 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: PC41E
- Vermogen: 75 kW / 102pk
- Ledig gewicht: 191 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Originele onderdelen aanwezig
- Sportuitlaat (met e-keur)
- Uitneembare DB killer

Veiligheid

- ABS
- Led achterlicht


Nette Hornet met ABS
staat op zo goed als nieuwe banden
Akrapovic GP uitlaat (met uitneembare DB Killer)
originele uitlaat aanwezig!

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
ABS, Anti Blokkeer Systeem, Led achterlicht, Originele onderdelen aanwezig, Sportuitlaat (met e-keur), Uitneembare DB killer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion