Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE - 2024

Garantie: Ja
7948 Km
SHARKSKIN BLUE
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: 4 year HD Optimate

Deze exclusieve Street Glide uit 2024 onderscheidt zich door zijn unieke opties. Het opvallende design, premium afwerking en unieke kleur maken deze motor een echte blikvanger. Personaliseer deze Harley verder met accessoires van Harley-Davidson voor een motor die volledig naar jouw smaak is. Ideaal voor rijders die luxe, kracht en een unieke rijervaring zoeken. Mis deze kans niet!

De Street Glide is een strakke bagger met een kenmerkende "batwing" kuip en een laag profiel. Met zijn uitgebreide infotainmentsysteem is hij ideaal voor zowel stadsritten als lange tochten. Een populaire keuze voor rijders die van een moderne, gestroomlijnde cruiser houden. Zijn veelzijdigheid maakt hem geliefd bij zowel ervaren als nieuwe rijders.


Dit betreft een demo motor. Deze prijs is incl. Rockford fosgate Audio Front and Rear.
Opties en Accessoires:
117 milwaukee eight, Abs, Cruise control, Rockford fosgate audio, Skyline os information systeem, Valbeugel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion