Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
HARLEY DAVIDSON STREET GLIDE 114CI
1HD
SPECIAL CUSTOM 2 TONE BORDEAUX ROOD KLEUR
ARLEN NESS AIRINTAKE
VERHOOGT STUUR
SISSYBAR
ORIGINELE MOTOR
Inruil is mogelijk.
U bent van harte welkom in onze shop.
Al onze fietsen zijn voorzien van nieuwe vloeistoffen en een 100 puntencheck is uitgevoerd. Wij streven naar perfectie.
Indien gewenst helpen wij u bij het realiseren van een financiering voor de aankoop van uw droom motor.
Wij zorgen dat onze motoren in een mooie gepoetste staat zijn. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.
Tot snel !!!!
Team van Gozers Motoren
06-23090576
info@gozersmotoren.nl
Aston Martinlaan 98
3261 NB Oud-Beijerland
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Milwaukee-Eight® 107 |
Boring x slag | 100 mm x 100 mm |
Cilinder inhoud | 1,745 cc |
Comp. verhouding | 10,0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | 150 Nm bij 3,250 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | 9,593 |
Overbrenging | Ketting, 34/46 verhouding |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22,7 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | 32 mm, 4-zuigers vast |
Remmen achter | 32 mm, 4-zuigers vast |
Voorband | BW 130/70B18 63H |
Achterband | BW 180/65B16 81H |
Wielbasis | 1,625 mm |
Lengte | 2,450 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 695 mm |
Drooggewicht | 361 kg |
Leverbare kleuren | Vivid Black, Wicked Red, Midnight Blue |
Beschrijving | De originele gestripte hot rod bagger. Zijn looks worden waargemaakt door het verfijnde vermogen van de Milwaukee-Eight® 107 motor en de high-performance vering. |
 |
Gozers Motoren |
|
Aston Martinlaan 98
Oud Beijerland
Plan de route
|
 |
0623090576
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Stoomfiets" betekent: Hoewel de krachtbron van de eerste betrouwbare motorfietsen vanaf het begin een verbrandingsmotor was, waren de allereerste, experimentele motorfietsen een door een stoommachine aangedreven curiositeit, waarmee al in 1868 werd geƫxperimenteerd. Men wist in de pionierstijd van de
motorfiets niet beter of dit nieuwe transportmiddel werd aangedreven door een stoommachine, vandaar dat in de volksmond aanvankelijk werd gesproken van stoomfietsen wanneer motorfietsen werden bedoeld.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken