Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE FLHX - 2012

Garantie: Nee
26987 Mls
Zwart
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Harley-Davidson FLHX Street Glide – 2012 | Slechts 26.988 mijl 
Klaar voor de zomer !!

Stap op, start de motor, en voel de vrijheid. Deze schitterende Harley-Davidson FLHX Street Glide uit 2012 is niet zomaar een motorfiets – het is een beleving op twee wielen. Met slechts 26.988 km op de teller is deze Street Glide nauwelijks ingereden en in uitzonderlijk nette staat.

Klaar voor avontuur
Deze machine is uitgevoerd met een hoog stuur, wat zorgt voor een ontspannen, rechte zithouding – ideaal voor lange ritten en comfortabele toertochten. De ergonomie is precies goed: stoer én comfortabel.

Hoor de roffel
Dankzij de Rinehart-uitlaat brult deze Harley met een diepe, donkere sound zoals alleen een echte V-twin dat kan. Een geluid dat je voelt tot in je borstkas – onmiskenbaar Harley, onmiskenbaar puur.

Specificaties:
  • Model: Harley-Davidson FLHX Street Glide

  • Bouwjaar: 2012

  • Kilometerstand: 26.988 km

  • Motorblok: 1690cc V-Twin (Twin Cam 103)

  • Versnellingen: 6-speed

  • Kleur: Zwart

  • Uitlaat: Rinehart (aftermarket, diepe roffel)

  • Stuur: Verhoogd stuur (comfortabele zitpositie)

  • Audio: Standaard infotainmentsysteem met radio en luidsprekers

  • Zadel: Comfortzadel voor lange ritten

  • Wielen: Custom velgen

  • Overig: ABS, cruise control, keyless start
    Staat:

Deze motor is altijd goed onderhouden, rookt niet, lekt niet, en staat droog gestald. Zowel technisch als optisch in topconditie. Alles functioneert naar behoren – instappen en rijden maar.

 

Ben jij klaar om het nieuwe seizoen te beginnen op een échte Amerikaanse cruiser?
Reageer snel, want motoren in deze staat en uitvoering zijn zeldzaam.
proefrit mogelijk voor serieuze geïnteresseerden.
Neem contact op voor meer informatie of om direct een afspraak te maken.

  • Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden op www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.


    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    Graag uw aandacht voor het volgende:
    Een motorfiets aanschaffen houdt meer in dan alleen een aantal foto's en video's op een beeldscherm bekijken of referenties van vrienden aanhoren.

    Door het daadwerkelijk bezoeken van onze showroom en het beleven van de motorfiets (al dan niet gecombineerd met een proefrit op afspraak) krijgt u een veel beter beeld van het voertuig. Wij nemen hier graag de tijd voor.

    U kunt bij ons een financiering aangaan .
    Inruil van alle types en merken motoren is mogelijk . 

    Het leveren van een motor aan huis is bespreekbaar .

    Rerserveren van een motor is uitsluitend mogelijk door
    middel van een aanbetaling .

    De geadverteerde verkoopprijs is inclusief kosten ten naam stellen.

    Suur Motoren uw motorfiets speciaalzaak in de regio hoekschewaard en omstreken

    tel: 0186-682233





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Suur Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion