Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET BOB FXDB - 2011

Garantie: Ja
42250 Km
Zwart
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  •  5HD Europees geleverd.
  • Voor meer informatie even bellen naar:
    Van Vuuren Motoren 0184-642245 / 06-23594229
    Gijbelandsedijk 76 
    2974VE  Brandwijk


    Dins t/m Vrij open van 9-12 en van 13-17 uur
    Zaterdag geopend van 9-16 uur
     

  • Met garantie en afleveringsbeurt + 350,-

  • Onze prijzen zijn gebaseerd op geen inruil!
    Inruil wel mogelijk.
  • Ook voor het afstellen en tunen van uw Harley bent u bij ons aan het juiste adres. Stage 1,2,3 of 4 kijk voor meer informatie op onze website bij harley tuning. Of bel ons voor de opties.
  • Ook voor het afstellen en tunen van uw Harley bent u bij ons aan het juiste adres.

    Van Stage 1 tot en met 4 kunnen we voor u verzorgen.

    Van het leveren en monteren van onderdelen tot het perfect afstellen van uw motor op onze testbank wij hebben alles onder 1 dak.

    Voor meer informatie kunt u kijken op onze website bij Harley tuning of bellen.
    Uiteraard bent u ook altijd welkom in de winkel voor een bak koffie en een uitleg over de opties





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Vuuren Motoren
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion