Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET BOB FXBB - 2018

Garantie: Ja
18488 Km
ZWART
harley-davidson - street-bob-fxbb
harley-davidson - street-bob-fxbb
harley-davidson - street-bob-fxbb
harley-davidson - street-bob-fxbb
harley-davidson - street-bob-fxbb
harley-davidson - street-bob-fxbb
harley-davidson - street-bob-fxbb
harley-davidson - street-bob-fxbb
harley-davidson - street-bob-fxbb
harley-davidson - street-bob-fxbb
harley-davidson - street-bob-fxbb
harley-davidson - street-bob-fxbb
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 20129

Harley Davindson Street Bob FXBB.

Uitgerust met: ABS & Sport uitlaatBetreft een 1753 cc V-Twin blok.
€ 16.740,- is de rijklaarprijs: INCLUSIEF 12 MAANDEN BOVAG GARANTIE en afleverbeurt.

De Harley-Davidson Street Bob FXBB is een pure, minimalistische cruiser met een rauw randje. Het krachtige 1753cc V-Twin blok levert indrukwekkend koppel en een diepe, kenmerkende sound, waardoor elke rit een beleving op zich is. Dankzij ABS geniet je van extra remveiligheid zonder in te leveren op de authentieke rijervaring. De Street Bob combineert klassieke bobber-styling met moderne prestaties, waardoor hij zowel in de stad als op de open weg tot zijn recht komt. Een motor voor rijders die vrijheid, karakter en brute power willen ervaren in zijn meest pure vorm.

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Ten Kate Motoren

Aan de Rollecate 55 in Nieuwleusen, net onder de rook van Zwolle, vind je onze motorzaak met een rijke historie in de motorwereld.

Motorrijden is onze passie en die delen we maar al te graag met jou. We vinden het belangrijk om jouw wensen en behoeften goed te begrijpen, zodat we jou de motor van je dromen kunnen aanbieden. Doordat we officieel Honda-dealer zijn, tref je in onze ruime showroom altijd de nieuwste Honda-motorfietsen aan. Daarnaast ruilen we ook graag motoren in, waardoor we ook een groot aanbod occasions hebben staan van diverse merken. Dankzij onze vijf-sterren Bovag-status, leveren we je nieuwe motor af via de geldende Bovag-norm en profiteer je van Bovag-garantie.

Verder hebben we in onze motorzaak een eigen onderdelenmagazijn en werkplaats. Hier voeren onze ervaren monteurs talloze onderhoudsbeurten en reparaties uit. Dit uiteraard met de grootst mogelijke zorg. Bovendien hebben we op de eerste verdieping een ruime kledingafdeling van ruim 1250m2 waar grote merken als Alpinestars en Dainese goed vertegenwoordigd zijn.

Aan de achterkant van ons pand vind je de tuning- en raceafdeling. Ons raceteam heeft door de jaren heen in totaal twaalf wereldtitels in de World Superbike en World Supersport behaald. Dus ook voor al je vragen op het gebied van racing of tuning, ben je bij Ten Kate Motoren aan het juiste adres.

Tot ziens in Nieuwleusen!
  • DISCLAIMER
    Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke aandacht wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen en dit te controleren bij de bezichtiging van de motor.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ten Kate Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion