Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET BOB 114 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
BLUE BURST
harley-davidson - street-bob-114
harley-davidson - street-bob-114
harley-davidson - street-bob-114
harley-davidson - street-bob-114
harley-davidson - street-bob-114
harley-davidson - street-bob-114
harley-davidson - street-bob-114
harley-davidson - street-bob-114
harley-davidson - street-bob-114
harley-davidson - street-bob-114
harley-davidson - street-bob-114
harley-davidson - street-bob-114
harley-davidson - street-bob-114
harley-davidson - street-bob-114
harley-davidson - street-bob-114
harley-davidson - street-bob-114
harley-davidson - street-bob-114
harley-davidson - street-bob-114
harley-davidson - street-bob-114
harley-davidson - street-bob-114
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

DEZE ACTIEPRIJS IS GELDIG OP 27 EN 28 DECEMBER!

Deze exclusieve Street Bob uit 2024 onderscheidt zich door zijn unieke opties. Het opvallende design, premium afwerking en unieke kleur maken deze motor een echte blikvanger. Personaliseer deze Harley verder met accessoires van Harley-Davidson voor een motor die volledig naar jouw smaak is. Ideaal voor rijders die luxe, kracht en een unieke rijervaring zoeken. Mis deze kans niet!

De Street Bob is een minimalistische bobber met een rauw ontwerp, ideaal voor stadsritten. Zijn stripped-down look en lage zadel geven hem een rebelse uitstraling. Perfect voor rijders die een pure, no-nonsense rijervaring zoeken. Het is een motor die vrijheid en individualiteit uitstraalt.
Opties en Accessoires:
114 milwaukee eight, Abs, Duo seat, Led verlichting, Traction controle




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion