Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER XL 883 - 2005

€ 5.748,- € 6.448,-
Garantie: Nee
23574 Km
Black
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
harley-davidson - sportster-xl-883
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hele gave "Clubstyle"  Sportster XL 883
Deze Nederlands geleverde bike is vol behangen met de mooiste extra's

LED verlichting met  Club style Fairing
T-bar handlebar
Screaming Eagle exhaust slip-ons
side mounted license plate

Deze Harley loopt bijzonder mooi, is de laatste carburatie versie !!!!
Onze aanbiedingsprijs is op basis zonder inruil, inruil is wel bespreekbaar/mogelijk!
Rijklaar in onze shop, kom gerust eens op de koffie





 
  •  bekijk onze shop: https://youtu.be/819_g7ICW0I

    Al sinds 1978 de motorzaak in (West-) Brabant. Gepassioneerd & gespecialiseerd in Harley Davidson. Ook voor alle Japanse merken en BMW ben je bij ons aan het juiste adres.
    Voor vrijwel alle motor merken m.b.t. verkoop, inkoop, onderhoud en/of reparaties ben je bij ons dus meer dan welkom. 

    Wij adverteren motoren ook voordat ze in onze showroom aanwezig zijn. Informeer voor je onze showroom bezoekt of de betreffende motor nog aanwezig en beschikbaar is.  De motor van je dromen gevonden bij ons en je wilt hem echt niet mislopen? Vraag naar onze reserveringsvoorwaarden.
    Wil je meer informatie of verdere afspraken maken, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op via 0165-312348 of info@motorhuis-seppe.nl Wij bespreken en lichten de mogelijkheden graag toe!

    Onze advertenties worden met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Deze zijn echter altijd onder voorbehoud van (type-)fouten en kunnen er derhalve geen rechten aan worden ontleend.

    Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden via: www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.

    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    trefwoorden: flhx flhxs flhxse flhtcu flhtcui flhtk fltrx fltrxs fls flstf flstfb flstfse flstc flstn fxdb fxdf fxdl fxd fxlr fxlrs fxs fxst fxsb fxsts xl 1200 c xl 1200 n xl 1200 x softail custom dyna clubstyle streetglide street glide roadglide road glide roadking road king ultra glide cvo 103 110 114 117 sportster nightster iron forty eight milwaukee eight springer fatboy fat boy

     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Seppe
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion