Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORT GLIDE FLSB - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Zwart
Vermogen:
62 kW
Teller:
9.938 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Harley Davidson Sportglide 107CI
Origineel nederlandse motor
Schadevrij motor in nieuwstaat
Ingekocht vanwege ziekte klant
Zeer lage km stand (8000 beurt uitgevoerd volgende beurt bij de 16000Km)
Bouwjaar 2019
Sportglide FLSB 
  • 107 CI Milwaukee 8 1750cc
  • Harde zijkoffers (Afneembaar)
  • Sissi Bar + Rugsteun (Afneembaar)
  • Screamin eagle sport demper 
  • Knipperlichten met dagrij verlichting 


Motor staat klaar en kan direct afgehaald worden
Inruil / Financiering mogelijk
Betaling per: Bankoverschrijving , Pin , Contant
Gratis 5 dagen all-risk dekking
Gratis tenaamstelling

Contact gegevens:

Huijgen Motoren 
De Kronkels 31c
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)
 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
Spakenburg
Plan de route
033-2999800
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion