Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL SLIM - 2015

Garantie: Ja
4900 Km
ZILVER
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

Te koop: Harley Davidson softail slim uit 2015 met maar 4900 km op de teller.

Deze prachtige slim is voorzien van de volgende opties:

*smoke knipperlichten
*HDhand vatten
*vance and hines big shots uitlaten
*stage1 software
*stage1 luchtfilter
*etc


Europese 5HD1 motor met ABS en Alarm

Motor verkeerd in absolute topstaat zoals u van ons gewend bent.

U bent van harte welkom voor een proefrit.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten.

Op onze website www.americanbikestore.nl kunt u van elke motorfiets minimaal 25 grote foto's bekijken.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
American Bike Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion