Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL CUSTOM FXST - 2007

Garantie: Ja
39400 Mls
ZWART
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2007

SUPER FRAAIE STRAKKE SOFTAIL
BIG-SPOKE 1800CC!!
MET SUPERVEEL ACCESSIORES AAN BOORD..
BEL VOOR DIE SPEC. NETTO PRIJS..
INRUIL? GEEN PROBLEEM..

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Jager motoren te Hoogeveen.
Met een voorraad van minimaal 400 gebruikte motoren van
alle merken en prijsklassen zijn wij 1 van de grootste
aanbieders in het land .

Bij Jager Motoren is inruil van uw motor, auto, boot of
caravan geen probleem!! Vraag naar de scherpe voorwaarden.

Openingstijden:

Maandag Gesloten
Dinsdag 9:00 tot 17:30
Woensdag 9:00 tot 17:30
Donderdag 9:00 tot 17:30
Vrijdag 9:00 tot 17:30
Zaterdag 9:00 tot 16:00
Zondag Gesloten

Contactgegevens:
Buitenvaart 1214
7905 SG Hoogeveen
tel : 0528-234149
mail: Info@jagermotoren.nl


Kijk voor onze 100% actuele voorraad altijd op
www.jagermotoren.nl


FINANCIEREN & THUISBEZORGEN IS MOGELIJK..
RESERVEREN IS ALLEEN MOGELIJK DMV. EEN AANBETALING!!

SNEL VERKOOP CONTACT? 24/7!! WHATS-APP DAN NAAR:
0528-234149 LET OP! ALLEEN VOOR DE VERKOOP...




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jager Motoren Hoogeveen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion