Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING - 2010

Garantie: Nee
26513 Km
NARDO GREY
harley-davidson - road-king
harley-davidson - road-king
harley-davidson - road-king
harley-davidson - road-king
harley-davidson - road-king
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Harley Davidson Raod King
Bwj. 02-2010
Km stand: 26513 km - 16475 miles
Motor: 1690 cc
6 versnellingen
Gespoten frame Nardo grey
Ape hanger
Verlengde koffers
Sissybar
Docking kit
Open uitlaat
Open luchtfilter
Diamond cut cilinders
Custom seat
Led koplampen + passenger lights
Prijs: 14500,-
incl service beurt
3 maanden garantie
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Cruise Control, Electrische starter, Kofferset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion