Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING CUSTOM FLHRSI - 2005

Garantie: Nee
23959 Mls
Rich Sunglo Blue
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
harley-davidson - road-king-custom-flhrsi
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TE KOOP
In Opdracht van onze client
FLHRSI Road King Custom
Kleur :  Rich Sunglo Blue
Frame Nr : 1HD1FYW195Y655086
Eerste Toelating : 01-07-2005
Tellerstand : 23960 Mls

Voor Meer Info:
A3 Motoren
Gebbelsweg 19
6035 EA
Ospel
06-30410460




 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
A3 Motoren
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion