Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING CLASSIC FLHRC - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
ZWART
Vermogen:
57 kW
Teller:
43.383 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Harley-Davidson
Type : FLH-RC Road King Classic
Bwj : 9-2006
Km stand : 43383 km
Motor : 1584 cc 
6 versnellingen
Kleur : Zwart
White -Wall Banden op spaakwielen
Spotlights
Detacheble windscherm
Valbeugel voor en achter
Breed Stuur
Sissy-Bar 
Vance en Hines uitlaten
Modeljaar 2007
Prijs : 10950.-
Incl. Servicebeurt
3 maanden garantie

Typefouten Voorbehouden
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Cruise Control, Electrische starter, Kofferset, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
H.D. Service Venlo
Noorderpoort 2
Venlo
Plan de route
077-3870509
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion