Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  PANHEAD - 1958

Garantie: Ja
2674 Km
ROOD ZWART
harley-davidson - panhead
harley-davidson - panhead
harley-davidson - panhead
harley-davidson - panhead
harley-davidson - panhead
harley-davidson - panhead
harley-davidson - panhead
harley-davidson - panhead
harley-davidson - panhead
harley-davidson - panhead
harley-davidson - panhead
harley-davidson - panhead
harley-davidson - panhead
harley-davidson - panhead
harley-davidson - panhead
harley-davidson - panhead
harley-davidson - panhead
harley-davidson - panhead
harley-davidson - panhead
harley-davidson - panhead
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1958

Leuke oldtimer deze FL 1200 Panhead van 1958 in mooie staat en echt iets voor de doe-het-zelver..Zo meenemen zoals de H-D er nu bijstaat.

Kenteken moet hij nog voor gekeurd worden en de H-D komt uit Duitsland
Carter helften zijn van S&S

Inruil van alle merken mogelijk. Geen garantie ivm leeftijd van de H-D .

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00u. Zaterdag geopend van 09.00 - 16.00u.

HARLEY-DAVIDSON OUDE MONNINK MOTORS
Rientjesoven 18
7621 HG Borne +31-74-2040740
NAVIGATIE ADRES: Amerikalaan Hengelo

Wij zijn gevestigd op de Veldkamp in Borne/Hengelo in het verlengde van Bauhaus en de Ikea en aan de autosnelweg A1.

Voor meer info of vragen mail naar : info@oudemonninkmotors.nl

Neem ook eens een kijkje in onze zeer uitgebreide webshop www.harleyonline.nl .
Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl.

Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oude Monnink Motors
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion