Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FLHXU STREET GLIDE ULTRA - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
WHISKEY FIRE /
harley-davidson - flhxu-street-glide-ultra
harley-davidson - flhxu-street-glide-ultra
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 48 MND Garantie

--Doe de leukste en aantrekkelijkste deal bij Oude Monnink Motors op alle nieuwe 2024 & 2025 modellen.--

Deze 2025 FLHXU Street Glide Ultra 117 in de kleur Whiskey Fire Black hebben wij binnenkort nieuw op voorraad in onze showroom. Ook andere kleuren komen binnen en kunnen wij leveren.

De prijs betreft de rijklaarprijs mét garantie en zonder bijkomende kosten.

Staat Uw model of kleur er niet bij bel ons, want er zijn nog Harley-Davidson motoren onderweg.

Vragen over Financiering of Leasing,? Kijk hier:
https://calculator.harley-davidson.com/nl/home
U rijdt deze motor al vanaf: € 299,- per maand op basis van Financial Lease. Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Inruil van alle merken motoren mogelijk.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen 074-2040740 of mail: info@oudemonninkmotors.nl

De Harley-Davidson motoren worden door onze, speciaal door H-D opgeleide, monteurs klaargemaakt.
Dit d.m.v. een uitgebreide afleveringsbeurt.

Afleveringspakket bedraagt voor deze nieuwe H-D:
- Volle tank en volledig gepoetst.
- 48 maanden garantie inclusief met Europa dekking.
- 10 Dagen gratis all risk verzekering

Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl

Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oude Monnink Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1945 - Sangster verkoopt Ariel aan BSA. De produktie wordt verder in gang gezet in Warwick. Ook start de bouw van een nieuwe assemblagehal in Meriden, een nu beter gelegen handelscentrum. Men start ook met het produceren van vliegtuigmotoren en is zelfs één van de betere aan het eind van de oorlog. Turner verlaat Triumph na een knallende ruzie met Sangster en gaat bij BSA werken. Bert Hopwood neemt zijn plaats in en werkt verder aan een nieuwe zijklepper als concurrent voor de militaire BSA. Deze ging echter nooit in productie. Laat-1943 komt Turner terug naar het bedrijf op verzoek van Sangster. In totaal werden in de oorlogsjaren 50.000 motoren geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion