Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTF - 1997

Garantie: Nee
35053 Km
BLACK
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Wat een plaatje van een een motor deze "Old Skool" Harley-Davidson Fatboy FLSTF EVO met carabuteur.
Een echte Evo met carabuteur - Loopt en rijd Fantastisch! - Zit super relaxed - Onthaasten op deze super klassieker!



Echt een zeer mooie klassieke uitstraling met zijn mooie zwarte lak en chrome delen en de WhiteWhall banden.
Eerste in gebruikname was 1996 Elmwood/Illinois U.S.A - 1997 eerste registratie in Nederland.
Voorzien van een zeer goed zittend Corbin seat - Slash Cut uitlaatsysteem.
Luchtgekoelde 80 Cubic Inch EVO blok - Voorzien van S&S Vlinderklepcarburateur.
Het bouwjaar is 1996 - 29 jaar oud - Maar ziet er uit als nieuw! - Op deze EVO ga je geen geld op afschrijven -  als je deze netjes houd word deze alleen maar meer waard!


Motor word geleverd met een IDEX taxatie rapport - Diverse facturen betreffende het onderhoud van deze machtige EVO.
  • Van Laar Motoren - Een passie voor Harley-Davidson.
    Van Laar Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van motoren.
    Onze voorkeur gaat uit naar Harley-Davidson.
    Maar onze passie is motoren alles is welkom.

    Bezichtiging uitsluitend op afspraak:

    Woensdags t/m Zaterdags.

    Inruil:
    Alle inruil tegen handelsprijs is bespreekbaar.

    Leasen - Betalen in termijnen - Verzekeren:
    Particulier of zakelijk leasen - en het verzekeren van uw motor het kan allemaal - kijk op www.vanlaarmotoren.nl voor de mogelijkheden.

    De motor krijgt bij aflevering een week gratis Allrisk voorlopige dekking, bij afsluiten van een verzekering zelfs een maand gratis!

    Bezorgen:
    Eventueel kunnen wij de bij ons aangekochte motor bij u thuis bezorgen voor slechts € 150.- binnen heel Nederland (Met uitzondering van de Waddeneilanden)

    Al 30 jaar ervaring in de motoren - En natuurlijk rijden wij zelf ook Harley-Davidson.
    Wij hebben altijd een mooie voorraad kritisch geselecteerde Harley-Davidson motoren op voorraad.

    Van Laar Motoren dealer van Motorcycle Storehouse.
    Wij zijn officieel dealer van Motorcycle Storehousen u kunt bij ons terecht voor de grootste selectie van aftermarkt onderdelen voor uw Harley-Davidson.

    Altijd bellen of mailen voor een afspraak/bezichtiging.

    Contact:
    www.vanlaarmotoren.nl
    info@vanlaarmotoren.nl
    0626816033

    Inkoop - Inruil - Uw motor verkopen?
    Inkoop/inruil van uw huidige motor tegen handelsprijs is bespreekbaar.
    Wij zijn altijd op zoek naar nette gebruikte motoren.


    Wij kopen graag uw motor:
    Wij zijn een RDW erkend bedrijf - Wij handelen de aankoop snel en netjes af.
    Chopper - Custom - Touring - Cruiser - Harley Davidson - Indian - enz.

     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Laar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion