Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOB 114 FXFBS - 2019

Garantie: Ja
18700 Km
Matzwart/ matgrijs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
H.D. FXFBS Softail Fatbob 114 c.i. (1868cc)
Rhinehart "Race" uitlaten; top geluid!
Originele dempers ook aanwezig.
NU met K&N luchtfilter kit, meer PK!
Service geschiedenis ter inzage.
Verkregen van de eerste eigenaar.
Snel-klik sissybar/bagagerek.
Custom koplamp kuipje.
L.E.D. Achter/rem/knippelichten.
Custom steppies, grips, en meer!
Afstelbare schokbreker/Voorvork.
ABS, dubbel remschijven voor

5HD, origineel Eu motor.
KM stand kan iets oplopen, wordt nog mee gereden.
  • 2x sleutels + 2x alarm F.O.B.'s
  • 12 maanden dealer garantie geldig door heel Europa.
  • Makkelijk financiering/leasen mogelijk.
Deze in het echt willen zien/horen/kopen?
Bel/mail/ app voor een afspraak!
Rob 0655857614.
Dream Cycles
Gildenplein 12, Heemskerk (NH)



 
Opties en Accessoires:
ABS, Alarmsysteem, dempers, andere en uitlaatsystemen, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dream Cycles

E-mail de aanbieder

Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion