Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE ULTRA SCREAMIN EAGLE CVO FLHTCUSE - 2010

Garantie: Nee
59991 Km
CVO COLOR
harley-davidson - electra-glide-ultra-screamin-eagle-cvo-flhtcuse
harley-davidson - electra-glide-ultra-screamin-eagle-cvo-flhtcuse
harley-davidson - electra-glide-ultra-screamin-eagle-cvo-flhtcuse
harley-davidson - electra-glide-ultra-screamin-eagle-cvo-flhtcuse
harley-davidson - electra-glide-ultra-screamin-eagle-cvo-flhtcuse
harley-davidson - electra-glide-ultra-screamin-eagle-cvo-flhtcuse
harley-davidson - electra-glide-ultra-screamin-eagle-cvo-flhtcuse
harley-davidson - electra-glide-ultra-screamin-eagle-cvo-flhtcuse
harley-davidson - electra-glide-ultra-screamin-eagle-cvo-flhtcuse
harley-davidson - electra-glide-ultra-screamin-eagle-cvo-flhtcuse
harley-davidson - electra-glide-ultra-screamin-eagle-cvo-flhtcuse
harley-davidson - electra-glide-ultra-screamin-eagle-cvo-flhtcuse
harley-davidson - electra-glide-ultra-screamin-eagle-cvo-flhtcuse
harley-davidson - electra-glide-ultra-screamin-eagle-cvo-flhtcuse
harley-davidson - electra-glide-ultra-screamin-eagle-cvo-flhtcuse
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2010

Inruil alle merken motoren en auto's mogelijk!

Kijk onder betaalgemak of financieringsaanbod waar u deze motorfiets per maand al voor rijdt!

Kijk op www.hd-i.nl: Harley-Davidson Insurance Allrisk verzekerd vanaf € 35,- per maand. (onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Dutch Hills Harley-Davidson is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt door middel van een uitgebreide afleverbeurt. Altijd verzekerd van uitstekende service én garantie*! Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 046-4422111

* Vraag naar de voorwaarden




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dutch Hills Harley-Davidson
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion