Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  EIGENBOUW - 2008

Garantie: Ja
120 Km
ORANJE
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (€ 250): Afleverkosten: Afleverkosten

Eigenbouw Harley GODFATHER

Algemene gegevens

Kenteken: MT-RV-27
Tellerstand: 120 KM
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2008
Transmissie: Geschakeld
Kleur: Oranje

Technische gegevens

Motorinhoud: 2080 cc
Aantal cilinders: 2
Vermogen: 10 kW / 14pk
Ledig gewicht: 300 kg

Financiële gegevens

BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar



Deze Godfather staat sinds 2008 op kenteken, en komt bij de eerste eigenaar vandaan. 

Motor heeft al die jaren in de woonkamer gestaan. 

Alles is correct geregistreerd en gedocumenteerd. 

127cu 2080cc
 


Afleverpakketten

Afleverkosten - €250,-
Afleverkosten


Mocht u eventueel uw motor in willen ruilen doen wij dit graag! Heeft u een auto of caravan ter inruil zullen wij ook ons best doen om een goed voorstel te kunnen aanbieden.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HSL BIKES, UW BOVAG DEALER: >>>>> U KUNT ONS BELLEN OP: 0347 355 316 OF 06 1114 2177
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BIJ ONS KUNT U VIA NUMOTORRIJDEN.NL EEN FINANCIERING AANVRAGEN

* UITGESTELDE BETALING IS MOGELIJK, ZIE NUMOTORRIJDEN.NL
* WIJ RUILEN OOK MOTOREN IN
* WIJ ZIJN ERKEND BOVAG LID
* WIJ KOPEN OOK MOTOREN IN
* ALTIJD EEN RUIME VOORRAAD MOTOREN
* U KUNT BIJ ONS OOK TERECHT VOOR ONDERHOUD AAN UW EIGEN MOTOR
* MET ONDERHOUD ZIJN WIJ ZEER SCHERP GEPRIJSD

KLIK OP AL ONZE ADVERTENTIES VOOR NOG MEER SCHERP GESPRIJSDE AANBIEDINGEN.

>>> KIJK ALTIJD OP ONZE WEBSITE WWW.HSLBIKES.NL VOOR DE ACTUELE VOORRAAD.

OPENINGSTIJDEN:

Maandag: Op afspraak
Dinsdag: 09.00 - 17.30 
Woensdag 09:00 - 17:30
Donderdag 09:00 - 21:00
Vrijdag 09:00 - 17:30
Zaterdag 09:00 - 16:00
Zondag Gesloten

HSL Bikes
De Limiet 3
4131 NR Vianen
06 1114 2177
0347 355 316

WIJ KOPEN OOK MOTOREN IN, TEVENS OOK KLASSIEKE MOTOREN:

U KUNT OP ONZE WEBSITE UW MOTORFIETS AANBIEDEN OF TELEFONISCH CONTACT MET ONS OPNEMEN OM UW MOTOR AAN TE BIEDEN

VOORDELEN:
* GEEN RISICO TOT DIEFSTAL VAN UW MOTOR
* GEEN PROEFRIJDERS
* ORGINELE RDW VRIJWARING
* GEEN VREEMDE MENSEN AAN DE DEUR

>>> UW MOTOR PER MAIL AANBIEDEN, DAT KAN OOK: INFO@HSLBIKES.NL

* WIJ DOEN ALTIJD DIRECT EEN BIEDING OP UW MOTOR.
* WIJ ZORGEN VOOR EEN PERFECTE AFHANDELING

TOT ZIENS BIJ HSL BIKES IN VIANEN

>>> KOM VRIJBLIJVEND LANGS VOOR EEN KIJKJE IN ONZE SHOWROOM, DE KOFFIE STAAT KLAAR ! ! !
WWW HSLBIKES.NL
INFO@HSLBIKES.NL

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
  • WELKOM BIJ HSLBIKES IN VIANEN WIJ BIEDEN U EEN STEEDS WISSELEND AANBOD VAN EEN AANTAL MOOIE MOTOREN OCCASIONS !!! LET OP !!! WIJ RUILEN OOK MOTOREN IN GRAAG TOT ZIENS BIJ HSLBIKES IN VIANEN BEZOEK ONZE WEBSITE VOOR ONZE OPENINGSTIJDEN





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
HSL Bikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion