Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  BREAKOUT PRO STREET CVO - 2016

Garantie: Ja
17927 Km
Starfire Black
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf




Harley Davidson FXSE Breakout CVO Pro Street

110Ci Screamin Eagle
Starfire Black
Special Paint
Bassani 1/2 Exhaust
SE Heavy Breather Aircleaner
Chin-Spoiler
Duo-Seat CVO
Sidemounted kenteken
Led turn signals
Daymaker Led Light
Cruise Controll
Alle delen zwart gecoat


Zeer mooie FXSE 110Ci Breakout CVO Pro Street , 17.927 Km , Verkeert in nieuwstaat , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

!!! Deze motor wordt afgeleverd met 6 maanden garantie & servicebeurt !!!

!!! 6 - 12 - 24 Maanden Garantie mogelijk !!!

Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 17.30
Zaterdag : 10.00 tot 17.00

Voor afspraken buiten onze openingstijden kunt u telefonisch contact opnemen!



 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motown Bikestore
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion