Nieuwsbrief:

FANTIC  XE 310 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Wit
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
fantic - xe-310
fantic - xe-310
fantic - xe-310
fantic - xe-310
fantic - xe-310
fantic - xe-310
fantic - xe-310
fantic - xe-310
fantic - xe-310
fantic - xe-310
fantic - xe-310
fantic - xe-310
fantic - xe-310
fantic - xe-310
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In de prachtige range enduro motoren is de XEF310 wel de Ideale mix tussen een 250 en een 450.. Het lichte van de250 met een beetje de power van de450. Alles net een beetje meer dan de XEF250 en net een beetje minder dan de XEF 450. Absoluut een hele goede motor met veel power en snelheid.

Leverbaar bij ons, BikeXperience. Levertijd is ongeveer 4weken.

Het rijwiel gedeelte heeft zich al bewezen en komt bij Yamaha vandaan. Kayaba voorvork, Nissin remmen, top spul dat zijn sporen verdient heeft!

Fantic heeft inmiddels een goede naam gemaakt in de europese kampioenschappen alsook op het wereld kampioenschap.
Italie heeft de 6daagse gewonnen dit jaar, op de Fantic XE300 in verschillende klassen.

Kijk ook op:
https://fantic.com/nl-en/moto/enduro/26





https://fantic.com/nl-en/moto/enduro/26
  • Kom langs voor een proefrit!!
  • Koffie staat klaar!! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
BikeXperience
T.T. Vasumweg 117
Amsterdam
Plan de route
020-4924352
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion