Nieuwsbrief:

DUCATI  SUPERSPORT - 2017

€ 9.800,- € 10.300,-
Garantie: Nee
27404 Km
ROOD
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2017
Garantie: div. opties mogelijk

Deze fraaie Ducati Supersport is nu te bezichtigen bij officiële Ducati dealer, Moto Hippo. Voorzien van volledige onderhoudshistorie.

De Ducati SuperSport is een allround motorfiets die geschikt is voor sportief tourwerk, maar dan met de looks van een Superbike. De Ducati SuperSport heeft de looks dan ook grofweg overgenomen van de Panigale 1199, maar is een duidelijk minder extreme motorfiets. Het 937cc tellende motorblok heeft ‘slechts’ 113 PK en de zithouding is een stuk comfortabeler. De Panigale-achtige voorkant is voorzien van LED verlichting en toont agressief, evenals de fraaie rode wielen en de typische enkelzijdige achterwielophanging. Opvallend zijn de 2 korte uitlaatdempers aan de rechterzijde en het kleine, verstelbare kuipruitje.

Onze Ducati Supersport is voorzien van:

- Smoke jetstream ruitje
- tankpad
- Akrapovicdempers
- seatcover
- korte kentekenplaathouder

Sinds 1957 is Moto Hippo jouw vertrouwde adres voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Wij zijn officieel dealer van Yamaha, Ducati en Moto Morini.

Bij Moto Hippo selecteren we onze occasions met de grootste zorg, waardoor we de garantie kunnen bieden dat onze tweedehands motoren in uitstekende staat verkeren. Onze occasions kunnen worden geleverd met diverse garantiepakketten. Informeer naar de beschikbare opties. Tevens bieden we de mogelijkheid om je huidige motor in te ruilen. Naast ons ruime aanbod aan occasions hebben we altijd meer dan 50 nieuwe motoren op voorraad.

Behalve de Ducati Supersport bieden wij ook:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion