Nieuwsbrief:

DUCATI  STREETFIGHTER V4 - 2021

Garantie: Ja
23687 Km
Rood
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ducati Streetfighter V4
Het betreft een zeer nette motorfiets uit 08-2021 met slechts 23600 km.
De motorfiets is door ons nieuw geleverd en onderhouden.
Voorzien van een Zard uitlaat. (origineel ook aanwezig)

Zorgeloos het nieuwe motor seizoen in.
12 maanden / 5000 km garantie.


Prijs per maand: €372,-
 
Prijs: €19350,-
Prijs incl. afleverbeurt en 12 maanden /  5000 km garantie €19700,-  

Kom gerust bij ons langs voor een bezichtiging en proefrit
Telefoon: 0356835753
WhatsApp: 0638551775
E-mail: info@vanheerdtmotoren.nl
  • Winteractie!

    Het word weer winter, laat uw motorfiets tijdig klaar maken voor het komend seizoen. Wanneer u een afspraak maakt voor een grote onderhoudsbeurt komen wij uw motorfiets kosteloos ophalen en weer terug brengen.

    KLEINE BEURT                         
    MOTORFIETS HALEN EN TERUGBRENGEN         
     €24.95                                        

    GROTE BEURT
    MOTORFIETS HALEN EN TERUGBRENGEN
    €0.00 

  • Blijf op de hoogte van nieuwe motoren en volg ons op facebook
    https://www.facebook.com/profile.php?id=61552745355844&locale=nl_NL

    ….WIJ RUILEN GRAAG MOTOREN IN….

    UW HUIDIGE MOTORFIETS INRUILEN:
    Inruil van uw huidige motorfiets is in veel gevallen ook mogelijk, als u ons de volgende gegevens stuurt, doen wij u graag een voorstel.
    - Omschrijving van de technische en optische staat.
    - Foto’s
    - Richtprijs

    Wilt u extra accessoires bij de motorfiets aanschaffen dan is dit bij ons ook mogelijk.
    Informeer eens naar de mogelijkheden.

    WILT U EEN MOTORFIETS KOMEN BEKIJKEN:
    Neem gerust even contact met ons op, dit kan per e-mail of telefonisch.
    Wij zorgen ervoor dat deze voor u klaar staat.

    FINANCIEREN:
    Dit kunt u heel snel en gemakkelijk “voorafgaand aan uw bezoek” thuis regelen.
    https://vanheerdtmotoren.nl/financiering/

    OPENINGSTIJDEN:
    Dinsdag t/m Vrijdag       9-18u
    Zaterdag                      10-17u

    van Heerdt Motoren
    Oosterengweg 8a
    1221 JV Hilversum
    035-683 57 53
    info@vanheerdtmotoren.nl
    www.vanheerdtmotoren.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Heerdt Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion