Nieuwsbrief:

DUCATI  STREETFIGHTER 848 - 2013

13135 Km
Mat zwart
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette streetfighter met weinig kilometers. Net geserviced door Ducati.
Nieuwe kettingset en de voorvork heeft nieuwe keeringen gekregen. De distributieriemen hebben wij ook vervangen i.v.m. leeftijd.

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering
  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer voor aankoop van een motorfiets daarom goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.

Opties en Accessoires:
Mivv  sportuitlaat met db killers en racing mapping
Lichtech reservoir deksels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gielen Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion