Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Mooie motor. Banden en kettingset zijn goed. Nette motor voor de Ducati liefhebber. Goed onderhouden en voorzien van Termignoni dempers met Db-killers.
Afleveringsbeurt met nieuwe riemen incl. 3 mnd garantie voor € 350,--.
- Bij Swinkels Motoren kunt u terecht voor verkoop, onderhoud en reparatie aan alle Japanse en Europese motormerken. Tevens is er een ruime collectie helmen, kleding en accessoires.
Wij hopen u snel te zien bij Swinkels Motoren, de occasion specialist van Tilburg!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | L twin cilinder, 2 kleppen desmodromic, lucht gekoeld |
Boring x slag | 94 mm x 94 mm |
Cilinder inhoud | 992 cc |
Comp. verhouding | 10:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Marelli electronisch injectie systeem, 45 mm inlaat poorten |
Ontsteking | |
Vermogen | 92 pk / 67.7 kW bij 8000 tpm |
Max. koppel | 93 Nm bij 6000 tpm |
Koppeling | Hydraulisch bediende meervoudige natte plaat koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | 43mm upside down voorvork, veerweg 120 |
Vering achter | |
Remmen voor | 2 x semi zwevende 320 mm schijf, 2-zuiger remklauw met 2 remblokjes |
Remmen achter | 180/55 R 17 |
Voorband | 120/70 R 17 |
Achterband | |
Wielbasis | 1425 mm |
Lengte | 2180 mm |
Breedte | |
Hoogte | 1036 mm |
Zithoogte | 825 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | In de jaren 70 veranderden sportrijders hun motorfietsen met onderdelen die gebruikt werden op het circuit, inclusief de bevestigingsbeugels voor het stuur, de naar achter geplaatste voetsteunen en “snelle”kleuren. Dit werd zowel gedaan voor het uiterlijk als voor extra prestaties. De Café Racer stijl was geboren. |
Welkom bij Swinkels Motoren Tilburg.
Swinkels Motoren heeft een ruim aanbod in gebruikte motoren van de merken BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki en Yamaha.
 |
Swinkels Motoren Tilburg |
|
Goirkestraat 106
Tilburg
Plan de route
|
 |
013-5431440
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail
Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was.
Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken